Elif Sude Elmalı, 6-12 Temmuz tarihleri arasında Makedonya’da düzenlenecek U20 Kadınlar Avrupa Güreş Şampiyonası’nda mücadele edecek. Elmalı’nın şampiyonada hedefi altın madalya.
Makedonya’da mindere çıkacak olan Elmalı, Ay-Yıldızlı forma ile Türkiye’yi temsil ederken aynı zamanda Yozgat adına da önemli bir başarıyı temsil ediyor. Bu katılım, Yozgat spor tarihinde 20 yıl sonra gelen önemli bir gelişme olarak öne çıkıyor.
İl Özel İdaresi Güreş Kulübü bünyesinde kariyerini sürdüren Elif Sude Elmalı, Avrupa arenasında yer alarak hem kulübünü hem de şehrini uluslararası platformda temsil etme fırsatı yakaladı.
Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, sporcu için Avrupa Şampiyonası öncesi başarı dileklerini iletti.




