İlçede kamu hizmet binalarının modern ve daha işlevsel hale getirilmesi amacıyla sürdürülen proje kapsamında devam eden inşaatın son durumu yerinde değerlendirildi. Heyet, proje alanında yapılan çalışmaların planlanan takvim doğrultusunda ilerlediğini belirtti.
Sarıkaya’da kamu hizmetlerinin daha verimli sunulması amacıyla hayata geçirilen Hükümet Konağı projesinin, tamamlandığında vatandaşlara daha modern ve erişilebilir bir hizmet ortamı sunması hedefleniyor.

İncelemeler sırasında yapılan değerlendirmelerde, Hükümet Konağı’nın ilçeye kazandırılmasında katkı sunan yetkililere teşekkür edildi. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başta olmak üzere ilgili bakanlık yetkilileri, milletvekilleri ve emeği geçen tüm kişi ve kurumlara şükran ifade edildi.
Vali Özkan ve Milletvekili Şahan, incelemelerin ardından yetkililerden bilgi alarak alandan ayrıldı.





