Beste aşamasında olan , bir şiir'e ne dersiniz     
İ T İ R A F
SENİNLE GELİYOR EN GÜZEL GÜNLER ,
UMUT , GÜL DEDİĞİN YERDE BAŞLIYOR ,
BU GÜZEL DÜNYADA ÖMRÜMÜN SONU ,
SENİN ÖL DEDİĞİN YERDE BAŞLIYOR .
İLKBAHARI NASIL , ÖZLERSE DAĞLAR ,
BEN DE ÖZLÜYORUM SENİ O KADAR ,
BU DELİ GÖNLÜMDE HER ZAMAN BAHAR ,
BANA GEL DEDİĞİN YERDE BAŞLIYOR .
BİR SENİ BULMUŞUM BEN BULA BULA ,
HER GÜN SABAHLARLA ÇIKARIM YOLA ,
AH ÇEKTİĞİN YERDE BİTİYOR SILA ,
GURBET , YOL DEDİĞİN YERDE BAŞLIYOR .
SEVDİM SENİ NEYLEYİM BAHTIM KARA
TABİB KAR ETMEZ KAPANMAZ YARA
FERMAN DİNLEMEZ GÖNLÜM DÜŞMÜŞ DARA
AŞKIM BİTTİ DEDİGİN YERDE BAŞLIYOR