Kaymakamlık makamında gerçekleşen ziyarette, karşılıklı iyi dilek ve temenniler paylaşıldı. Ziyaretin samimi bir atmosferde geçtiği bildirildi.
Kaymakam Cafer Kaymakçı, ilçeye sundukları hizmet ve görev süreleri boyunca yürüttükleri çalışmalar dolayısıyla Başsavcı Karaerkek ve Hâkim Gülşen’e teşekkür ederek plaket takdim etti.

Kaymakam Kaymakçı, yeni görev yerlerinin hayırlı ve uğurlu olması temennisinde bulunarak her iki isme de başarı dileklerini iletti. Ziyaret, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Kaynak: Haber Merkezi




