Açılış programına Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan ile Yozgat Milletvekili Süleyman Şahan katıldı. Sarıkaya Belediyesi’nin destekleriyle hayata geçirilen okulun açılışı, protokol üyeleri ve davetlilerin iştirakiyle gerçekleştirildi.

“Eğitime yapılan yatırım geleceğe yapılan yatırımdır”
Törende konuşan Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, eğitime yapılan yatırımların toplumun geleceği açısından büyük önem taşıdığını belirtti. Vali Özkan, hayırsever iş insanı Av. Mehmet Altun başta olmak üzere okulun yapımında emeği geçen herkese teşekkür ederek, Sarıkaya Belediyesi’nin katkılarının da sürece önemli destek sağladığını ifade etti.

Yeni okul Sarıkaya’ya kazandırıldı
İlçeye kazandırılan Türkan Altun ve Av. Mehmet Altun Anadolu Lisesi’nin modern eğitim imkânlarıyla öğrencilere hizmet vereceği belirtilirken, okulun bölgedeki eğitim kalitesine katkı sağlaması hedefleniyor.
Vali Özkan, okulun Sarıkaya ilçesine, öğrencilere, öğretmenlere ve velilere hayırlı olması temennisinde bulundu.
Açılış töreni, kurdele kesimi ve okul binasının gezilmesinin ardından sona erdi.





