Görev yaptığı Saraykent’te kurum amirleri ve personellerle bir araya gelen Kaymakam Öztürk, ziyaretlerinde kurumları tek tek gezerek personelle vedalaştı.

Ziyaretler sırasında konuşan Kaymakam Mete Öztürk, görev süresi boyunca gösterilen iş birliği, özveri ve destekten dolayı tüm kamu çalışanlarına teşekkür etti.
Kurum amirleri ve personeller ise Kaymakam Öztürk’e ilçeye sunduğu hizmetler, yürüttüğü çalışmalar ve katkılarından dolayı teşekkür ederek, yeni görev yerinde başarılar diledi.
Kaynak: Haber Merkezi




