Sakarya’nın Akyazı ilçesinde mantar toplamak için ormanlık alana giden bir vatandaş, yerde eski ve yapısı bozulmuş bir cisim fark etti. Yapılan incelemede cismin el bombası olduğu değerlendirildi.
Durumun 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirilmesi üzerine bölgeye jandarma ekipleri sevk edildi.

Olay yerine ulaşan jandarma ekipleri, bölgede geniş güvenlik önlemi aldı. Alan güvenlik şeridiyle kapatılırken vatandaşların bölgeye girmesi engellendi.
Bunun üzerine Sakarya İl Jandarma Komutanlığına bağlı Patlayıcı Madde İmha Timleri (PAMİT) bölgeye yönlendirildi.

Uzman ekiplerin yaptığı incelemenin ardından el bombası, güvenli bir alanda kontrollü şekilde patlatılarak imha edildi.
Olayda herhangi bir yaralanma ya da olumsuzluk yaşanmadı.
El bombasının bölgeye nasıl geldiğinin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.
(Not: Manşet Görseli Yapay Zeka İle Oluşturulmuştur!)





