Düzenlenen programda, görev süresi boyunca ilde yürüttüğü çalışmalar ve katkılar dolayısıyla Tuğba Koç’a teşekkür edildi. Samimi bir atmosferde gerçekleşen veda yemeğinde Arzu Özkan, Koç’a yeni görev yerinde başarılar ve huzurlu bir yaşam temennisinde bulundu.

Arzu Özkan, Tuğba Koç’un ilde yürüttüğü sosyal ve kurumsal çalışmalara dikkat çekerek, emeklerinden dolayı teşekkür etti.

Programın, karşılıklı iyi dileklerin iletildiği duygusal bir atmosferde sona erdiği belirtildi.
Kaynak: Haber Merkezi




