Ankara’nın üstüne o gün karabulutlar ağmış, fındık tanesi büyüklüğünde dolu her yanı beyaza kesmişti… Karamsarlık dört bir yanı sarmıştı… İçimizi ısıtan ise, LAZZONİ olmuştu.
    Yer Ankara’nın siteler semti. Açılış yerinin davet sahipleri DAŞDAN ailesi.
    Başta TOBB başkanı, kıymetli dost Rifat Hisarcıklıoğlu, ASO başkanı hemşehrimiz
    Nurettin Özdebir, gazetemiz imtiyaz sahibi Mükremin Kayhan ve bir yığın dost, ahbap herkes oradaydı…       
    Yozgat’tan çıkıp da, Türkiye’de bir marka oluşturmaya tek kelime ile bravo denilir.
    Yüce Allah daha nice başarılar nasip etsin. Şenol DAŞDAN hemşehrimiz ve muhterem eşlerinin zerafeti, iş bilirliklerine bende helal olsun diyorum.
    Mobilya’nın kralı derler ya, hemşehrimizin mağazasındaki mobilyalarda en kralından. Öyle olmasa yurt dışından talep görür müydü? Bir yığın yere ihraç edilmekte ve Türkiyemize döviz kazandırmaktadır.
    İnşallah bir gün gelir, Türkiye sathında kral olurlar.
        Yolunuz açık, bahtınız aydınlık olsun aziz
hemşehrilerim.