Saraykent Belediye Başkanı Ahmet Köroğlu tarafından, Son Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Bitlis ili Hizan Kaymakamlığına atanan Kaymakam Mete Öztürk onuruna Saraykent Millet Bahçesinde veda yemeği programı düzenlendi.

Programa siyasi parti temsilcileri, kurum amirleri muhtarlar katılım sağladı.
Programda konuşan katılımcılar, görev süresi boyunca ilçeye sunduğu hizmetlerden dolayı Kaymakam Mete Öztürk'e teşekkür ederek, yeni görev yerinde başarılar diledi.

Kaymakam Mete Öztürk de gösterilen ilgi ve misafirperverlikten duyduğu memnuniyeti ifade ederek, Saraykent'te görev yapmaktan onur duyduğunu belirtti ve tüm ilçe halkına teşekkür etti.
Samimi sohbetler eşliğinde gerçekleşen program, hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.




