Süleyman Şahan, Yozgat’a sağlık alanında önemli atamalar yapıldığını belirtti. Şahan, yapılan girişimler sonucunda şehre ilk kez Çocuk Kardiyolojisi Uzmanı ve Algoloji Uzmanı atandığını ifade etti.

Şahan, ihtiyaç duyulan branşlarda toplam 18 hekimin Yozgat’a atandığını kaydetti. Atamaların sağlık hizmetlerine önemli katkı sağlayacağını belirten Şahan, sürecin takip edildiğini vurguladı.

Şahan açıklamasında, Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu başta olmak üzere emeği geçenlere teşekkür ederek, “Bu önemli atamaların ilimize, hemşehrilerimize ve sağlık camiamıza hayırlı olmasını diliyorum” ifadelerini kullandı.
Şahan, Yozgat için çalışmaların devam edeceğini belirtti.




