Kayseri Şeker, bünyesindeki Boğazlıyan Şeker Fabrikası ile birlikte 2024-2025 kampanya dönemine hazırlık yapıyor.
Bu kapsamda, Kayseri Şeker Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Akay ve yönetim kurulu üyeleri, Kayseri Şeker fabrikasında incelemelerde bulundu.
Akay ve beraberindekiler, üretim süreçlerini yerinde gözlemleyerek, verimliliği artırmak ve kalite standartlarını yükseltmek amacıyla gerçekleştirilen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.
Ziyarette, yeni kampanya döneminde daha etkili ve verimli bir üretim süreci için önemli bir adım olduğu vurgulandı.
Akay yaptığı açıklamada, “Türkiye’nin en büyük çiftçi kooperatiflerden Kayseri Pancar Ekicileri Kooperatifi’nin uluslararası değere sahip markası Kayseri Şeker, 69 yıllık köklü geçmişi, on binlerce çiftçisi, binlerce çalışanı ile üretimin gücünü, üretenin güvenini oluşturuyor. 3 büyük fabrikası, AR-GE projeleri, doğa, iyi tarım ve kaliteli üretim esaslı sürdürülebilirlik politikaları, çiftçilerimize ve insan kaynağına verdiği değer, su ve enerji tasarrufuna yönelik üretim anlayışı, sıfır atık hedefi, sağlıklı ve güvenli gıda üretimi, sosyal sorumluluk bilinci ve inovatif uygulamaları ile Kayseri Şeker, dünyanın en büyük markalarıyla olan iş birlikleriyle şehirlerimize ve Türkiye’mize katma değer sağlıyor. Yılda 3 milyonu aşkın şeker pancarı işleyen Kayseri Şeker, üretim ve vergi rekortmenlikleriyle birlikte istihdamda elde ettiği birincilikleri ve İSO 500 sıralamasında ilk 100’de yer alma başarıları ile tarımda ve tarıma dayalı endüstride rol model oluşturuyor, dünyanın birçok bölgesindeki üreticilere, kurulumdan işletmeye kadar 360 derece danışmanlık hizmetleri de veriyor. Kayseri Şeker, sadece şeker pancarı üretiminde değil, tüm tarımsal ürünlerin coğrafi şartlara uygunluğu, tohum üretimi ve verimlilik konularında yürüttüğü AR-GE çalışmaları ile tarımın geleceğini tasarlıyor” ifadelerini kullandı.