İl Millî Eğitim Müdürü İsmail Altınkaynak, müdürlük binasında bulunan Sürmeli Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen törende, eğitim faaliyetlerine sundukları katkılar ve gösterdikleri başarılı çalışmalar dolayısıyla idareci ve öğretmenlere belgelerini verdi.
Törende konuşan Altınkaynak, eğitim camiasının fedakâr bir şekilde görev yaptığını belirterek, başarı gösteren personelin çalışmalarının örnek teşkil ettiğini ifade etti.
Program kapsamında başarılı bulunan idareci ve öğretmenlere başarı belgeleri tek tek takdim edilirken, eğitimde kaliteyi artırmaya yönelik çalışmaların önemine dikkat çekildi.
Tören, hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.
Kaynak: Haber Merkezi





