Yozgat Valiliği, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, il genelinde yaşanan trafik kazalarına ilişkin değerlendirmelerde bulunarak vatandaşlara trafik kurallarına uyma çağrısı yaptı.
Paylaşımda, yapılan tüm uyarılara, denetimlere ve alınan önlemlere rağmen il genelinde sıklıkla trafik kazalarının yaşandığının görüldüğü belirtildi.

Kazaların Nedenleri Sıralandı
Valilik açıklamasında, yapılan incelemelerde meydana gelen kazaların bir bölümünün dikkatsizlik ve dalgınlık, aşırı hız, alkollü araç kullanma, trafik ışıklarına uymama, şerit ihlali ve trafik kurallarına uyulmamasından kaynaklandığının gözlemlendiği ifade edildi.
Ayrıca bazı kazaların ise trafiğe çıkış yeterliliği bulunmayan araçların trafikte yer almasından kaynaklandığı belirtildi.
Uygulamalar Sürüyor
Açıklamada, il genelinde huzur uygulamaları kapsamında hem emniyet hem de jandarma asayiş uygulama bölgelerinde güvenlik ve trafik uygulamalarının devam ettiği bildirildi.
Valilik paylaşımında, “Amacımız cezalarla vatandaşımızın canını yakmak değil, bu güzelim ve güzide şehrimizin huzur ve güven ortamını pekiştirmektir” ifadelerine yer verildi.
Vatandaşlara trafik kurallarına uyma çağrısında bulunulan açıklamada, “Lütfen trafik kurallarına uyalım daha fazla canımız yanmasın” denildi.
Açıklamanın sonunda görev yapan personele kolaylıklar dilenirken, kurallara uyarak şehrin huzur ve güven ortamına katkı sunan vatandaşlara da teşekkür edildi.





