MiTiNG GiBi BAŞVURU

MHP’li Aday Adayı Enver Kayalı, önce taraftarlarıyla yürüdü, sonra adaylık başvurusunda bulundu.

MiTiNG GiBi BAŞVURU

MHP’li Aday Adayı Enver Kayalı, önce taraftarlarıyla yürüdü, sonra adaylık başvurusunda bulundu.

26 Kasım 2018 Pazartesi 06:44
2067 Okunma
MiTiNG GiBi BAŞVURU

MHP Yozgat Belediye Başkan Aday Adayı, Enver Kayalı, taraftarlarıyla birlikte Merkez Ortaokulu önünde buluşup, Lise Caddesi’nde esnafı selamlayıp, tokalaşarak geldiği İl Binasında adaylık başvurusunu yaptı, hizmete talip olduğunu duyurdu. MHP Yozgat il teşkilatı bünyesinde farklı görevlerde bulunup, geliştirdiği sektör faaliyetlerine İstanbul’da devam etmek zorunda kalan Enver Kayalı, MHP Yozgat Belediye Başkan aday adaylığı başvuru dilekçesini Merkez İlçe Başkanı Tekin Irgatoğlu’na teslim etti. Irgatoğlu, Yozgat Belediyesi kazanma inançlarının her geçen gün biraz daha arttığına dikkat çekerek, daha önce MHP Yozgat Merkez İlçe Başkanlığı görevini de yürüten Enver Kayalı’nın Yozgat Belediye Başkanlığı aday adaylığı için toplandıklarını hatırlattı. Aday adaylığı Başvurusunda bulunan Kayalı, MHP’nin Yozgat Belediyesini kazanacağına inancının tam olduğunun altını çizerek,  ‘’Mensubu olmaktan onur ve gurur duyduğum, varlık nedeni Türk Milleti olan milliyetçi, ülkücü hareketin siyasi organizasyonu olan MHP Yozgat Belediye Başkan adaylığı için 15 Kasım Çarşamba günü genel başkanımızın olurlarıyla genel merkezimize müracaatta bulundum. Bu sürecin devamında yıllarca hizmet ettiğim MHP Yozgat teşkilatına da huzurlarınızda tekraren belediye başkan aday adaylığı müracaatını yapıyorum. Katılımda bana destek olan herkese teşekkür ediyorum. Adaylığım bir kıvılcımı ateşleyecek. Bu ateşin sıcaklığı Yozgat’ı ısıtacak. Bu ateşin ışığı Yozgat’ımızı aydınlatacak. Bu ateş Yozgat’ı marka şehir yapacak. Bu ateş Yozgat’ta MHP girdiği kaybı Yozgat Belediye başkanlığını kazandıracak” dedi. 

Anahtar Kelimeler:
MiTiNG GiBi BAŞVURU
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Numan Çelik 2018-11-26 21:47:08

1999 yılından beri oy kullanan ve bütün oylarını MHP ye vermiş bir vatandaş olarak şunu belirteyim ki bu adama kesinlikle oy vermem.

Avatar
Halit Kara 2018-12-04 13:58:45

Yozgatla alakası olmayan bir adayı neden konuşuyorsunuz k ?i bu Adam Yıllardır İstanbul da Erdemir de zaten hiç gelmiyor MHP nin bu dışardan aday sevdasını bırakması lazım

Avatar
Mehmet Ali 2018-12-06 19:17:00

Arkadaşlar kabul etsekte etmesekte MHP artık içinden resmen bir parti çıkardı bu da oy açısından büyük risk taşıyor. Geçtiğimiz seçimde Uğur Bektaş çoğu zaman Yozgatta olmasına rağmen evinin Ankara da olması sebebiyle sorun olmuştu şimdide Mehmet Erdemir ve Enver Kayalı gibi dışardan aday getirtmek MHP için hiç iyi olmaz bence

Avatar
Halit Kara 2018-12-07 20:13:35

Sn:Mustafa Koçoğlu, sanırım konvoy olarak bahsettiğiniz Enver Kayalı’nın konvoyu ama konvoyda 400-500 araç yoktu ve en fazla 100 araç vardı. Basit bir düğün konvoyunda bile en az 50 araç oluyor, ayrıca bahsettiiğiniz şehirler dikkat ederseniz büyükşehirler, Ben sadece şahsi fikrimi beyan ettim bugün anket için aradılar ve kanaatimi bildirdim. MHP’nin kendi bileceği bir şey...

Avatar
Sedat kartal 2018-12-07 23:44:14

Peki uğur bektaş ank kaliyordu kazım aslan yozgattami yaşıyordu da kazandi laf olsun diye konuşuyorsun insanlar uyandı küstürdüler bu sefer secimler çokkk farklı olcak MHP ye hic oy vermedim bu sefer tüm sülaleme MHP ye oy verdircemm yeter bu kadar yandaşlarını zengin ettikleri bıktık usandık sen fetöcüsün sen vatan hainisin tartisamiyoruz kimse ile ne durumlara geldik UNUTMAYIN EN DOĞRU KONUŞAN INSAN ÇIKARI OLMAYAN DIR Ne guzel işte dışarda şehircilik belediyecilik görmüştür gördüklerini yozgatta uygulayacaktir siz diyorsunuzki yozgattan dısari cıkmamis biri gelsin başkan olsun kardeşim belediyecilik kolaymi yozgatin dışına cikmamiş bir insan yozgata ne katabilir biraz akıllı olun biraz düşünerek konuş hasetliği fesatlığı bırakinda adamlar işini yapsin siź yapamiyorsunuz birakin onlar yapsin

Avatar
Ceyda 2018-11-29 12:38:46

Numan celik neden

Avatar
KADİR 2018-12-01 23:59:09

MHP ye ihanet etmiş ihanet ile YOZGAT belediyesini kaybettirmiş birinemi verelim madem MHP lisiniz bunlarida bilmeniz gerek benim görüşüm MHP adayi ENVER KAYALIYI yozgatli çok seviyor kime sordumsa MHP den ENVER KAYALI diyorlar ama tanişmak nasip olmadı inş tanişacağım Yozgatta vizyonu geniş bu tür iş adamlarının Belediyenin başina gecmesi lazim BELEDIYECİLİK sadece yol ve kaldirim sudan ibaret değildir PROJELERININ BİR KAÇINI DUYDUM Eğerki gercekten bunlari gercekleştirirlerse YOZGAT DA işsiz kalmaz dedim kendi kendime hayirlisi diyelim yolunuz açık olsun .

Avatar
Mustafa KOÇOĞLU 2018-12-07 04:45:45

Yozgatlı olarak bakış açılarımizi birazcik değiştirebilsek her şey daha güzel olcak ben konvoyunu ve yürüyüşlerini gördüm konvoyda 400 veya 500 arac vardi caddede yürüyuslerinide gördüm kalabalikti bu katilanlarin hepside yozgatli peki soruyorum size sizin ark kaç kişi gelir emin ol 5 araç veya 10 kisiyi bir araya getiremezsiniz madem bu adam yozgatta yasamiyor bu gelenler uzaydanmi geldi Binali Yıldırim ERZINCANLI İstanbuldan belediye başkan adayi HASEKİ KAYSERİLİ Ankaradan Aday Peki bunlara istanbulular ve ankaralilar diyormu bizim memleketimizden değiller diye Ank ist adammi bitti de bunlari belediye başkanligi yaptiriyorlar yaptirirlar tabiki Basarili olduklari icin güzel kardeşim yozgatada belediyecilikten anlayan iş adamlari lazim A isim B isim onemli değil yozgat esnaflarindan kaç tanesi belediye başkanligi yapar yapmak istesede ark kac tane adam gider hic biriniz gitmezsiniz çünkü dedikodunuzla fesadinizla insanlari biktirirsiniz.

banner88