Yapılan açıklamaya göre, 2024 yılında merkeze toplam 410 bin 573 çağrı alındı. Bu çağrıların 222 bin 545’i asıl çağrı olup, bunların yüzde 54’ü ilgili birimlere yönlendirildi.

410 Bin 573 Çağrı Alındı1

Açıklamada, gelen çağrıların yüzde 19,76’sının asılsız olduğu, yüzde 26,04’ünün ise anonsta kapanarak yanıtlanmadığı ifade edildi. Ayrıca, çağrı alıcı reaksiyon süresinin 2.08 saniye olarak kaydedildiği ve bu sürenin Türkiye ortalamasının 2.82 saniye altında olduğu belirtildi.

Yozgat’ta yaban hayatı kamerada! Yozgat’ta yaban hayatı kamerada!

410 Bin 573 Çağrı Alındı

Valilik, acil durumlar dışında 112 Acil Çağrı Merkezi’nin gereksiz yere meşgul edilmemesi gerektiğine dikkat çekerek, vatandaşlardan daha duyarlı ve bilinçli olmaları çağrısında bulundu.

Muhabir: Alpaslan Demir