Pasaportta yerinde hizmet

Son yıllarda pasaport işlemlerinde bir hayli kolaylık sağlayan İl Emniyet Müdürlüğü, vatandaşın Yozgat’a gelmeden pasaport işlemlerini halledebilmesi için üç ilçede pasaport amirlikleri kurulmasına karar verdi.

10 Eylül 2011 Cumartesi 09:35
Pasaportta yerinde hizmet
Emniyet Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada pasaport işlemlerinin daha verimli ve etkin gerçekleştirilmesi amacıyla Akdağmadeni, Boğazlıyan ve Yerköy İlçe Emniyet Müdürlükleri bünyesinde Pasaport Amirliklerinin faaliyete başlamasının uygun görüldüğü bildirildi.
    Vatandaşlara yerinde ve etkin hizmet vermek amacıyla açılan şubelerin faaliyete başladığı belirtilirken, ilçelerde açılan pasaport amirliklerinden yakın ilçelerin de istifade edebilecekleri bildirildi.
    Konuyla ilgili şu bilgiler yer aldı: “Açılacak bürolar için gerekli malzeme ve cihazlar Emniyet Genel Müdürlüğü ve Valiliğimiz tarafından temin edilmiş olup hizmet verecek personel ise İl Emniyet Müdürlüğü Pasaport Şube Müdürlüğünde bilgilendirme eğitimine tabi tutularak göreve hazır duruma getirilmiştir.
    Vatandaşlarımıza yerinde hizmet verilmesi, işlemlerin daha hızlı bir şekilde yürütülmesi, zaman ve iş kaybının önlenmesi amacıyla; daha önce faaliyete geçirilen Sorgun Pasaport Büro Amirliğine ilaveten, Akdağmadeni, Boğazlıyan ve Yerköy İlçe Emniyet Müdürlüğü Pasaport Büro Amirlikleri,  12/09/2011 tarihi itibariyle halkımıza mahallinde hizmet vermeye başlayacaktır.
    Bu hizmetten aynı zamanda yakın ilçelerdeki vatandaşlarımız da faydalanabilecektir.”
Anahtar Kelimeler:
YozgatEmniyetPasaport
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.