Bozok Üniversitesi, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesi ve Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği hükümleri ile kendi Akademik Yükseltilme ve Atanma Yönergesi çerçevesinde başvuruları kabul edecek.

Başvurular, yalnızca https://personelbasvuru.bozok.edu.tr/ adresi üzerinden e-devlet şifresi kullanılarak elektronik ortamda yapılabilecek. Şahsen veya posta yoluyla yapılan başvurular değerlendirmeye alınmayacak.

BAŞVURU İÇİN GENEL ŞARTLAR

Başvuru süresi, ilanın Resmî Gazete’de yayımlandığı tarihten itibaren 15 gün olarak belirlendi.

Adayların, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun ilgili maddelerinde ve Üniversitenin Akademik Yükseltilme ve Atanma Yönergesi’nde belirtilen asgari koşulları sağlaması gerekiyor.

Eksik belge ile yapılan başvurular kabul edilmeyecek.

Adaylar, Üniversitenin aynı tarihte ilan ettiği öğretim elemanı pozisyonlarından yalnızca birine başvurabilecek. Birden fazla pozisyona yapılan başvurular geçersiz sayılacak.

İlgili yönergeye https://bozok.edu.tr/Dosya/01920156-e.pdf adresinden ulaşılabilir.

MEB’den tarihi düzenleme: Sınıf tekrarı ve teneffüs saatlerinde değişiklik! MEB’den tarihi düzenleme: Sınıf tekrarı ve teneffüs saatlerinde değişiklik!

Bozok

Bozok1

Bozok2

Muhabir: Hakan Demirbaş