Lekesiz: "Aday değilim"

AK Parti Yozgat İl Başkanı Harun Lekesiz, partisinin 6.olağan kongresinde il başkanlığına aday olmayacağını açıkladı.

Lekesiz: "Aday değilim"

AK Parti Yozgat İl Başkanı Harun Lekesiz, partisinin 6.olağan kongresinde il başkanlığına aday olmayacağını açıkladı.

03 Ağustos 2017 Perşembe 14:33
1254 Okunma
Lekesiz: "Aday değilim"

AK Parti İl Başkanı Harun Lekesiz'in sürpriz kararı partilileri tarafından üzüntüyle karşılandı.

İl Başkanı Lekesiz, partisinde düzenlediği basın toplantısında, yapılacak olan kongrede aday olmayacağını ve kongre sürecine kadar partisinin başında olacağını bildirdi.
Lekesiz, aday olmama kararını partilileri ve milletvekilleriyle yaptığı istişareler sonucu aldığını belirtti.
Ayrıntılar yarın gazetemizde...

Son Güncelleme: 04.08.2017 09:43
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Ozan 2017-08-04 18:57:49

En itici il başkanı...

Avatar
Izel çiğdem arlı 2017-08-10 22:21:41

Kendi kardeşlerinden başka,Kendi ailesinden başka kime ne faydası olduysa,lütfwn yorumumun altına yazsın...Sn cumhurbaşkanımıza binlerce teşekkür ediyorum..Yozgatı bunlardan yavaş yavaş kurtardığı için...

Avatar
Baltacı 2017-08-20 21:26:49

Adam titanyumdan mamul değil ya yıllar içinde elbet kemik yorgunluğu olacak.. Güle güle sayın Başkan..

Avatar
Mazlum 2017-08-23 00:20:56

Yozgat eczacılar odası başkanıda olan harun lekesizin,oda yönetime aldığı ve kanka olduğu kaç eczacının fetöden tutuklu olduğunu bilen var mı...gazeteci olarak bir araştırma yaparmısınız...fetöden şu anda tutuklu olan bu eczacıları oda yönetimine kim aldı...

Avatar
haticeates 2017-08-28 12:26:47

Özürlü bir aday adayına göstermiş olduğu tavır parti yönetimince hoş karşılanmamıştı.

Avatar
haticeates 2017-08-28 12:29:00

Özürlü bir aday adayına göstermiş olduğu tavır parti yönetimince hoş karşılanmamıştı.

Avatar
İbrahim 2017-08-03 21:33:29

Hayır başkanım onca fedakarlık yapıp şimdi çekilmek olmaz yozgat sizin hep yanınızda hatta sizi daha farklı görevlerde görmek isteriz örneğin vekillik gibi.

Avatar
Fatih 2017-09-05 15:06:41

Aday değilim demiş..1-meraklısı değiliz. 2-olabiliyorsan ol bakalım.. 3-hani seçime kadar il başkanıydın. 4-TEŞEKKÜRLER SN CUMHURBAŞKANIM...

banner88