Yozgat’ın tanıtım rehberisiniz

Yeni Çeltek Kömür İşletmeleri A.Ş. Genel Müdürü Dr. Osman Coşkun, Yozgat Bozok Şehiriçi Dolmuşçular ve Otobüsçüler Kooperatifi’nde halk otobüsü şoförlerine ‘Halkla ilişkiler’ semineri verdi. Coşkun, halk otobüsü şoförlerine hitaben yaptığı konuşmada: “Yozgat Türkiye’nin en güzel şehri. Ülkenin tam ortasında, her türlü gelişime açık şehrimizin tanıtımına sizler halk otobüsü şoförleri birer tanıtım rehberi olarak katkıda bulunuyorsunuz” dedi.

Yozgat’ın tanıtım rehberisiniz

Yeni Çeltek Kömür İşletmeleri A.Ş. Genel Müdürü Dr. Osman Coşkun, Yozgat Bozok Şehiriçi Dolmuşçular ve Otobüsçüler Kooperatifi’nde halk otobüsü şoförlerine ‘Halkla ilişkiler’ semineri verdi. Coşkun, halk otobüsü şoförlerine hitaben yaptığı konuşmada: “Yozgat Türkiye’nin en güzel şehri. Ülkenin tam ortasında, her türlü gelişime açık şehrimizin tanıtımına sizler halk otobüsü şoförleri birer tanıtım rehberi olarak katkıda bulunuyorsunuz” dedi.

08 Eylül 2014 Pazartesi 07:00
546 Okunma
Yozgat’ın tanıtım rehberisiniz
Aynı zamanda kişisel gelişim uzmanı olan Yeni Çeltek Kömür İşletmeleri Genel Müdürü Dr. Osman Coşkun, geçtiğimiz hafta Ankara’daki makamında konuk ettiği Bozok Şehiriçi Dolmuşçular ve Otobüsçüler Kooperatifi Başkanı Sebahattin Nemli ve yönetim kurulu üyelerinin halkla ilişkiler talebini Cumartesi günkü ziyareti ile gerçekleştirdi.
Saat 11.00’de kooperatif binası toplantı salonunda yapılan seminere Genel Müdür Dr. Osman Coşkun, Bozok Şehiriçi Dolmuşçular ve Otobüsçüler Kooperatifi Başkanı Sebahattin Nemli, yönetim kurulu üyeleri ve halk otobüsü şoförleri katıldı.

TEK TEK TANIŞTI!

Coşkun, ilk olarak kendisini dinlemeye gelen halk otobüsü şoförleri ile tek tanıştı.
Samimi bir ortamda, sohbet havasında gerçekleşen seminere Coşkun, kişinin sadece kendinden değil, ailesinden de sorumlu olduğu gerçeğini hatırlatarak başladı.

“5N-1K”

Gazetecilikte haber yazma kuralının da temelini oluşturan ‘5N1K’nın insan ve toplum hayatındaki yeri hakkında bilgi veren Coşkun;
“5N1K; ne, ne zaman, nerede, nasıl, neden, kim, sorularından oluşuyor. Bu kuralı bizler hayatımızda da uygulayabiliriz. Mesela bizler sorumluluk sahamız olan maden ocaklarında kazalar olmasın diye ‘ne’ yapıyoruz? Ya da şöyle soralım, bir otobüs sürücüsü  ‘ne’lere dikkat ediyor? Nasıl bir otobüs şoförü olmalısınız, nasıl bir yolcu istiyorsunuz, ‘kim’e hizmet ediyorsunuz?
Bütün kainatı Allah insanlar için yarattı. Öncelikle mesleği icra ederken beyin olarak kendini hazır hissedeceksin ne olursa olsun. Maden ocağı ile halk otobüsü arasında hiçbir fark yok. Sizin otobüsüne her zaman evliya tarzı insanlar binecek değil elbette. Yerine göre sarhoşta binecek, delisi de binecek, canı sıkkın da binecek, hasta da binecek… Müşteri nedir, velinimettir. Şu gerçeği hiçbir zaman unutmamalı, vatanını en çok seven işini en güzel yapandır. O bakımdan mühim olan müşteriye velinimet anlayışı, güler yüz, hoş muhabbetle hizmet sunabilmek. Bu zaten insan olmanın da bir gereğidir” dedi.

COŞKUN: “81 İLİN VALİSİNİ ARADIM…”


Coşkun, milletvekili seçilmesinin ardından 81 ilin valisini arayarak ‘Ben sadece Yozgat’ın değil, sizin de, 81 ilin de milletvekilliyim. Benim telefon numaram şu, lütfen insanlara ilan edin, sizlerin de hizmetindeyim’ dediğini hatırlattı.
Bunun üzerine kendisine gelen telefonlar sayesinde pek çok kişi, kurum ve kuruluşa önemli hizmetler verdiğini vurgulayan Coşkun; “Bana her gün onlarca telefon geldi. Gecenin üçünde arayan da oldu, bankadan kredi çekemediğinden ötürü canı sıkıldığı için de arayan oldu. Nihayetinde ben telefonumu halka ilan ederken beni canı sıkkın insanlar arayamaz gibisinden bir ayrımda bulunmadım, bulunamazdım da. Sizin halk otobüsü şoförü olarak göreviniz de aynen bu şekilde. Her türlü yolcu ile karşılaşabilirsiniz. Mühim olan işi en güzel şekilde yapabilmektir. Allah işini güzel yapanı sever. İster vali ol, ister halk otobüsü şoförü, ister çaycı. Mühim olan verilen hizmetin muhabbeti, kalitesi” şeklinde konuştu.

“YOZGAT’IN GELİŞİMİNE KATKIDA
BULUNUYORSUNUZ!”


Coşkun, insanların kendisine yapılan iyiliği en fazla üç kişiyle paylaşırken, tam tersi yaşanmış olumsuzluğu 500 kişiye ulaştırdığı gerçeğini anımsatarak, şunları anlattı:
“Yozgat’a ilk defa gelen bir insan hiçbir şey yapmasa dahi öncelikle halk otobüsüne biniyor, ya da bir şekilde yol soruyor. Orada sizin o insanlarla kuracağınız ilk intiba oldukça önemli. Yozgat neden kan kaybediyor düşünün. Yozgat’ı her alanda cazibe merkezi haline getirmek için hepimizin üzerine düşen sorumluluklar var. Yozgat, Türkiye’nin en güzel şehri. Sizler Yozgat’ın tanıtımında rehberlik edecek kadar büyük bir sorumluluğa ve vebale sahipsiniz. Siz turizm rehberisiniz. Bu gerçeği unutmadığımız takdirde sadece halk otobüsü şoförleri dahi Yozgat’a çok önemli katkılarda bulunur. Hepiniz, hepimiz iyi niyetlerle yola çıkıyoruz. Ben Yozgat’a çok şeyler katacağınıza inanıyorum. Bu manada her zaman kapımız açık. Her zaman zaten Yozgat’tayız, sizlerle, toplumun her kesimi ile beraberiz. Yozgat için hepimizin yapacağı çok şeyi var.”

NEMLİ’DEN TEŞEKKÜR!

Yozgat Bozok Şehiriçi Dolmuşçular ve Otobüsçüler Kooperatifi Başkanı Sebahattin Nemli de, seminer sonunda davetlerine karşılık verip, icabet eden Yeni Çeltek Genel Müdürü Osman Coşkun’a teşekkür etti.
Son yıllarda halk otobüslerinin verimliliğini artırmaya, daha kaliteli hizmet vermeye gayret ettiklerini hatırlatan Nemli, hizmet kalitesinin artırılması adına Coşkun’un anlattığı değerli bilgilerin halk otobüsü şoförleri için yol gösterici nitelikte olduğunu sözlerine ekledi.

Son Güncelleme: 07.09.2014 17:29
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol