Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü projelerinden biri olan “Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi” kapsamında Tapu ve Kadastro 22’nci Bölge Müdürlüğü ile yetki alanı içerisinde bulunan ve pilot müdürlük olarak seçilen Yozgat Kadastro, Yozgat Tapu, Yerköy Tapu, Boğazlıyan Tapu, Akdağmadeni Tapu, Çorum Kadastro, Çorum Tapu, Osmancık Tapu ve Sungurlu Tapu Müdürlüklerinde TS EN ISO 9001:2008 Kalite Belgesi alınması için gerekli çalışma başlatıldığı bildirildi.
    “Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi” kapsamında pilot olarak seçilen müdürlük personellerine 24-25.09.2010 tarihi ile 26-27.09.2010 tarihlerinde kurum kültürü, TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Standartları, Temel Kalite Kavramı Eğitimi ile Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü kurumsal internet sayfası eğitimi verildi.
    Ayrıca pilot olarak seçilen müdürlüklerin, yine proje kapsamında Birim Kalite Sorumlularına 28.09.2010 ile 06.10.2010 tarihleri arasında temel kalite kavramı ve dokümantasyon eğitimi verilmiştir.
    Proje kapsamında alınan eğitimler sonucu müdürlüklerdeki yapılan çalışmalar büyük bir titizlikle takip edilip,  iç tetkiklere hazır hale getirildiği, pilot olarak seçilen müdürlüklerin 2011 yılı Eylül ayı içerisinde iç tetkik kontrollerinin yapıldığı bildirildi. İç tetkik sonucu raporlar önceden belirtilen eksiklikler tamamlanarak Türk Standartları Enstitüsünden gelecek uzmanlar tarafından kalite belgesi alınması için hazır hale getirildi.
DENETİMLER YAPILDI
    Yapılan açıklamada Türk Standartları Enstitüsü tarafından seçilen müdürlüklerde gerekli denetimlerin yapıldığı bildirildi.
    Denetim sonucunda Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü ile pilot olarak seçilen Türkiye genelinde Bölge Müdürlükleri, Kadastro Müdürlükleri ve Tapu Müdürlükleri ile bu denetim kapsamında Yozgat Bölge Müdürlüğü ve bağlı yukarıda müdürlükler TS EN ISO 9001:2008 Kalite Belgesini almaya hak kazandılar.
    2012 yılı içerisinde Tapu ve Kadastro XXII. Bölge Müdürlüğü olarak TS EN ISO 9001:2008 Kalite Belgesi alınması için 10 müdürlük için de çalışmanın başlatıldığı, bu proje ile idarenin çalışma veriminin artırılması ve yönetim etkinliği ile Sürekli Kurumsal Gelişmenin sağlanması, kurumda başlatılmış olan gelişim ve yeniden yapılanma çalışmalarının desteklenmesi ile ISO 9001: 2008 Kalite Yönetim Sistemi kurulmasının hedeflendiği vurgulandı.

Editör: TE Bilişim