Tapu 170 yaşında

Tapu ve Kadastro 22. Bölge Müdürü Tamer Taşkıran, “170 yıllık tecrübesiyle mülkiyet ve buna ilişkin hakların tesisi ile görevli olan kurumumuz, özellikle son dönemlerde teknolojik altyapısını güçlendirmesi ile sunduğu hizmet kalitesini arttırmıştır" dedi.

Tapu 170 yaşında

Tapu ve Kadastro 22. Bölge Müdürü Tamer Taşkıran, “170 yıllık tecrübesiyle mülkiyet ve buna ilişkin hakların tesisi ile görevli olan kurumumuz, özellikle son dönemlerde teknolojik altyapısını güçlendirmesi ile sunduğu hizmet kalitesini arttırmıştır" dedi.

23 Mayıs 2017 Salı 23:59
304 Okunma
Tapu 170 yaşında
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğünün kuruluşunun 170. yılı dolayısıyla, Bölge Müdürü Tamer Taşkıran, Cumhuriyet Alanı’nda Atatürk Anıtı’na çelenk sundu. 
Tapu ve Kadastro 22. Bölge Müdürü Tamer Taşkıran daha sonra beraberinde Tapu Müdürü Çelebi Gülhan, Kadastro Müdürü Faruk İpek ve personellerle birlikte Yozgat Valiliği ve Yozgat Belediyesi’ni ziyaret etti.
Tapu ve Kadastro 22. Bölge Müdürü Tamer Taşkıran, ziyarette 1847 yılında kurulan tapu kadastronun 170 yıldır başarıyla hizmet vermeye devam ettiğini belirtti.
Her yıl ülke nüfusunun yaklaşık yüzde 25’inin tapu ve kadastro hizmetlerinden faydalandığını kaydeden Taşkıran, aynı zamanda birçok kamu kurum ve kuruluşu ile özel hukuk tüzel kişiliklerine de hizmet sunumu yapıldığını bildirdi.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü adıyla 170. kuruluş yıldönümünü kutladıklarını belirten Taşkıran, “170 yıllık tecrübesiyle mülkiyet ve buna ilişkin hakların tesisi ile görevli olan kurumumuz, özellikle son dönemlerde teknolojik altyapısını güçlendirmesi ile sunduğu hizmet kalitesini arttırmıştır. Mesai mefhumu gözetmeden yoğun ve özverili çalışmalarıyla zor şartlarda üzerine düşen görevleri en iyi şekilde yapma gayreti ve azmi içinde olan çalışanlarımız, Genel Müdürlüğümüzün yürüttüğü proje hedeflerini çok başarılı bir şekilde yerine getirmektedir. Kurumumuz, çağımızın teknolojik yenilik ve gerekliliklerine uygun inovasyon çalışmalarıyla geldiğimiz nokta itibariyle vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştıran projelere imza atmış bulunmaktadır. Tapu işlemlerinin gerçekleştirilmesi için eksik bilgilendirme ile yaşanan olumsuzluklar ve sorunlarda toplumsal duyarlılığın arttırılması amacıyla Alo 181 Çağrı Merkezi uygulaması hayata geçirilmiş ve vatandaşlarımızın bilgilendirilmesi sağlanarak gelen şikayetler değerlendirilmekte ve anında sonuçlandırılmaktadır” dedi.
Taşkıran, uygulamaya koyulan tapu takas, e-haciz, e-terkin, parsel sorgulama, e-randevu gibi projelerle en kaliteli ve hızlı hizmetleri vermeye devam ettiklerini sözlerine ekledi.

Son Güncelleme: 23.05.2017 16:33
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

banner88