-Çağrı operatörü oldu

YOZGAT Belediye Başkanı Kazım Arslan, Çağrı Merkezi’nde çağrı operatörü koltuğuna oturup, gelen şikayet ve istek telefonlarını cevapladı.

-Çağrı operatörü oldu

YOZGAT Belediye Başkanı Kazım Arslan, Çağrı Merkezi’nde çağrı operatörü koltuğuna oturup, gelen şikayet ve istek telefonlarını cevapladı.

05 Ekim 2017 Perşembe 07:07
110 Okunma
-Çağrı operatörü oldu

Hattın ucunda Başkan Arslan’ı bulan bazı vatandaşlar ise şaşkınlık yaşadı. Başkan Kazım Arslan kısa bir süre önce belediye bünyesinde faaliyete geçen ‘0354 666 66 66’ numaralı çağrı merkezinin konuğu oldu. Burada çağrı operatörü gibi gelen telefonları cevaplayan Başkan Arslan, vatandaşların sorun ve sıkıntılarının çözümü için ekipleri de olay yerine yönlendirdi.
Bazı vatandaşlar telefonun ucunda Başkan Arslan’ın sesini duyunca kısa süreli şaşkınlık yaşarken ortaya komik diyaloglarda yansıdı. Belediye Başkanı Arslan, vatandaşa daha hızlı ve kaliteli hizmet vermek amacıyla çağrı merkezinin hayata geçtiğini söyledi. Daha önce Abide iş hanı içerisinde sadece su arıza hattı olarak hizmet verildiğini hatırlatan Başkan Arslan, “Bugün itibariyle tam teşekküllü olarak belediyemize ait tüm birimlerimize gelen çağrılara cevap veriyoruz. Belediyeyle ilgili tüm konularda burası koordineyi, çözümü ve talepleri karşılıyor” dedi.
Ayrıca whatsapp hattını da devreye soktuklarını bildiren Başkan Arslan, ‘0552 512 66 66’ numaralı hattın da whatsapp için tahsis edildiğini aktararak, “Çağrı merkezimiz günlük 300 ila 500 arasında çağrıya cevap veriyor. Bu sayı bazen günlük 2 bin çağrıyı da geçiyor. Çağrı merkezimizde 1 halkla ilişkiler uzmanı, 5 çağrı operatörü ile 7 gün 24 saat hizmet veriyoruz” diye konuştu.

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

banner88